donderdag 2 januari 2014

Welkom op Move2marathon


Een gelukkig nieuwjaar en van harte welkom op mijn blog: "Move2marathon"!


De reden dat ik met deze weblog begin, is dat ik dit jaar een marathon uit wil lopen (eigenlijk uit wil rennen).
Graag houd ik jullie op via "Move2marathon"op de hoogte van de weg ernaartoe. Een geweldige stok achter de deur dus!
 Ik neem jullie mee op trainingen, deel mijn ervaringen en zal regelmatig tips geven met betrekking tot het hardlopen. Verder ga ik hier af en toe artikeltjes posten over gezonde voeding, aangezien dit ook een interesse gebied van mij is. Helaas heb ik zowel in sport, als ik voeding geen speciale opleiding gehad, maar ik lees er veel over en zoek er veel over op.


Ik hoop je vaak te mogen ontmoeten op "Move2marathon" en misschien zelfs tijdens life runs!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten