woensdag 15 januari 2014

H&M Go Gold Collection



De reden waarom ik zo dol ben op H&M? Nou, omdat ik er vaak leuke en goed betaalbare kleding kan kopen. Ik vermoed dat het merendeel wat in mijn kledingkast hangt, ooit in een rek bij de H&M heeft gehangen.
H&M is ook actiever geworden op het gebied van het duurzaam produceren van hun producten. In 2020 wilt H&M al het katoen in hun assortiment van duurzame bronnen laten komen. Ook zijn ze tegen kinderarbeid.

Sinds kort heeft H&M ook een sportkledinglijn in hun collectie opgenomen.
De allernieuwste sportcollectie is de "Go Gold", die vanaf morgen verkrijgbaar is. De Go Gold-collectie is in samenwerking met het Zweedse Olympische team gecreëerd en geïnspireerd op de Zweedse Olympische outfits. Centraal staat de functionaliteit binnen de Go Gold-collectie. Er zijn ademende, lichtgewicht en sneldrogende materialen gebruikt. Behalve functioneel is de collectie ook enorm trendy en valt het net zo goed te combineren voor een casual look. Verder bevat de collectie mooie accessoires zoals: sneakers, rugzakken en zonnebrillen.
Zowel aan de sportieve dames als aan de actieve heren is gedacht.

Hier staan een paar favorieten van mij: 



Een prachtige longsleeve


Een sportief model in een mooie kleur


Deze ziet er echt heerlijk warm uit


Een kleurrijke legging  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten