woensdag 21 mei 2014

Marikenloop 2014: Mijn uitslag en foto

In mijn plog heb je al over de Marikenloop kunnen lezen.
Ik heb de dag erg gezellig gevonden en ben stiekem nog aan het nagenieten ervan. De plog schrijven en opstellen was daardoor een leuke bezigheid om te doen en regelmatig heb ik op de website van de Marikenloop gekeken of er al foto's, filmpjes en uitslagen op stonden.

Inmiddels zijn er foto's, filmpjes en uitslagen online gekomen en deze wil ik natuurlijk hier delen.


Zie hier mijn persoonlijke foto. Ik zie dat mijn gezicht op "strijdmodus" staat en mijn wangen erg rood zijn van de hitte. Het valt mij (en menig ander persoon) vaak op dat ik er alles behalve lief en vriendelijk uitzie tijdens het hardlopen.
Een ander grappig detail vind ik dat op het moment dat deze foto gemaakt is, ik geen contact met de grond had.


Hieronder is mijn uitslag te zien. Stiekem vind ik het jammer dat ik geen persoonlijk record gelopen heb. Ik had eigenlijk gehoopt om de 10 km in 52 min te kunnen lopen. (vorig record was 53 min en enkele seconden). Dit keer heb ik het in 54.01 min volbracht.

Waar ik wel trots op ben is dat mijn tijdspositie ten opzichte van de andere dames ruim boven het gemiddelde is (zie het plaatje hieronder, het gele persoontje "ben ik met mijn tijd"). Ik behoor zeker nog niet tot de snelste categorie, maar met de mooie tweede plaatst ben ik heel tevreden! 




2 opmerkingen: