donderdag 10 juli 2014

Toen ik 25 was..

Afgelopen week ben ik jarig geweest. Nu ben ik 26 jaar. Gewoon meer dan een kwart eeuw oud dus en afgerond 30. Brrr aan de 30jarige leeftijd wil ik nog niet denken, dan ben ik officieel geen "jongere" meer (ja de titel "jongere" is belangrijk voor bepaalde activiteiten/evenementen of bijvoorbeeld voor een reis naar Taize).

Toen ik 25 was...




- Vierde ik mijn verjaardag met mijn vriend, 2 super goede vrienden en mijn ouders, bij een bowlingcentrum. Na afloop hebben we heerlijk gegourmet met z'n allen. Het was een geslaagd feest.

- Heb ik geraffineerde suiker (en grotendeels brood) zoveel mogelijk uit mijn eetpatroon geschrapt. Ik voel mij fitter dan ooit!



- Ging ik samen met mijn vriend Martin op vakantie naar Rhodos, Griekenland. Van deze vakantie heb ik erg genoten. We hebben heerlijk weer gehad en veel van het mooie eiland kunnen zien. 

- Heb ik een petekindje gekregen. Een prachtig achterneefje met de naam Bram. 

- Fietsten Martin en ik van Nijmegen naar Sittard en Hoensbroek toe, in 1 dag. 

- Liep ik mijn allereerste hardloopwedstrijd: De Zevenheuvelennacht van Nijmegen. Een afstand van 10 km. 

- Besloot ik om mijn blog te maken en te lanceren

- Ben ik met mijn vriend, ouders, zusje en haar vriend gezellig een weekendje naar een hotel geweest in Overijssel geweest. 


- Liepen Mayke en ik de Marikenloop in Nijmegen. Het was een super warme, maar gezellige dag. 

- Volgden er nog meer hardloopwedstrijden en besloot ik om te gaan trainen voor een marathon. 


- Kreeg ik een sportwatch die daarbij helpt

- Maakte ik veel nieuwe, leuke plannen voor het jaar waarin ik 26 ben! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten